28 Haziran 2012 Perşembe

son makrome sepetim;


makrome ipten sepet örmek hevesi ikea ile başladı, ordaki şekilsiz duran örgü sepetleri gördüğümde ben daha iyisini yaparım demiştim. ilk mavi makrome sepetle başladım işe, ama öyle sıkı örüyordum ki ellerim parmak eklemlerim sepeti örerken mahvoldu, zannedersem bir aydan da kendime gelmez ellerim.Bu nedenle sepet örmeyi kimseye tavsiye etmiyorum.

 bu sepeti kardeşim emineye ördüm,
içinede geçici olarak sırf fotoğraf çekimi için lavanta ve sabun keselerimi doldurdum.
çok güzel göründü bu haliyle fotoğrafta,
 tabi bu sepeti kardeşime verirken içindekileri boşaltacağım,

4 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ooo harika olmuş şekerimm...

rabiasultanipek dedi ki...

teşekkürr ederim canım nihayet bitirebildim

Hasibe İpek dedi ki...

oooo harika,çok güzel olmuş,ellerine sağlık,sepet güzel ama lavanta keseleri de ben de ben de diyor..

Nilgün Komar dedi ki...

o keseler çok biliyor :))