18 Aralık 2012 Salı

ahşap suplalar;

Kardeşimin iki günlük İstanbul seyahetini fırsat bilip evde ne var ne yok boyattım. Bu suplalar da uzun süredir boyanmayı bekliyordu. Üzerlerine kuş resmi yapmayı planlıyordum. Uzun süren kuş merakım yüzünde evimi kuş figürleri ile doldudum. Bir değişiklik yapalım bu sefer kuş figürü kullanmayalım dedi kardeşim; English Homedan aldığım bu goblen yastıktaki gül desenleride esin kaynağımız oldu,  Benim de bu rengi istemem üzerine kardeşim önce suplaları antik yeşile boyadı ve arkasından suplaların üzerine kocaman pembe güller yaptı. Eski görüntüyü verbilmek içinde kahverengi yağlıboya ile suplaları eskitti. 



 





Ben öncesinde bunları servis olarak kullanmayı planlamıştım ama artık fikrim değişti. Bu güzellikleri pano olarak kullanmaya karar verdim 

3 yorum:

Sena Çeyiz dedi ki...

Orjinal olmuş, ellerinize sağlık. :)

Nilgün Komar dedi ki...

süper fikir, kullanmaya kıyamazdım ben bunları :)

Nilgün Komar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.