6 Şubat 2013 Çarşamba

Sevimli nihaleler & teneke kutum & sehpa'nın son hali;


Bu güzel resimleri nilgün ile birlikte seçmiştik; ahşap nihale üzerine transer yapıp arkalarınıda yeşile boyayınca bu güzellilkler ortaya çıktı, Şimdi bir tablo gibi mutfağımı süslüyor.... Nihale olarak kullanmaya kıyamıyorum .






Geçen gün zigon sehplarımdan en küçüğüne yağlıboya bir resim transer etmiştim. resim sehpanın ortasında küçücük bir çıkartma gibi kaldı. Sehpa bu haliyle pek içime sinmemişti . daha büyük ve daha canlı cıvıl cıvıl bir resim küçücük sehpamı daha da güzelleştirip; sehpayı her kullanışımda mutluluk verir diye düşündüm. Daha önceden nihale için kullandığım şu meşur resim hani şu kırlarda papatya toplayan sevimli sarışın küçük bir kız resmi varya işte tamda istediğim resim buydu..... Bu resmi daha önceden kardeşim emine; suluboya ile küçük sevimli bir tablo yapmıştı. Artık evin her köşesini bu sevimli küçük kız süslüyor.


Sehpa bu haliyle çok şirin oldu.




bir önceki yayında paylaştığım teneke çay kutum var ya hani şu üstüne CD kalemi ile küçük kız çizdiğim kutu.. işte onu da değiştirdim. Yağlıboya ortaköy resmi teneke kutum için biçilmiş kaftandı sanki... Kutumun son hali çok hoşuma gitti bir daha değiştireceğimi zannetmiyorum.



Hiç yorum yok: