22 Temmuz 2013 Pazartesi

keçe'den nasrettin hoca çalışması;


Keçe çalışmalarım uzunca bir süredir devam ediyor.
önceleri kitap ayraçları ile başladım bu işe, daha sonra değişik aplike keçeler, bardak altlıkları ve bebek giysileri süslemek için kullandım keçeyi, en son daha farklı ne yapabilirim diye düşündüm ve Türk halk kültürümüzde nükte anlayışı ve fıkraları ile önemli yer etmiş kahramanımız Nasrettin Hocayı keçeye aktarmayı düşündüm..






 internetten araştırdığım resimler arasında en çok da eşeğine ters binmiş Nasrettin Hoca hoşuma gitti. nihayetinde bu güzel sevimli aplike ortaya çıktı. Kahramanımız bir çanta üstünde yer almayı bekliyor


3 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

ay inanmıyorum sana sultan! bu nasıl bir güzelliktirr...!!!!!

huuuubakbi dedi ki...

çok güzell.bayıldım sevgiler

rabiasultanipek dedi ki...

nilgüncüğüm, çantayı birlikte dikeriz artık:)
mormenekşeler, beğendiğinize çok sevindim, sevgiler